03 Aralık 2012

Bugün günlerden "bitse de gitsek"


Pazartesi sendromuna Pazar gecesinden giren bir tek ben değilimdir herhalde. İlkbaharda ya da yaz mevsiminde insanın enerjisi daha yüksek oluyor, kuşların cıvıltısı, güneşin yüzümüzü okşamasıyla biraz daha rahat karşılıyoruz Pazartesileri fekat bu nalet gün kış mevsiminde hiç çekilmiyor anam. Peluş battaniyeyi, polar pijamaları, sımsıcak yatağı bırak, git çalış. Bildiğin çin işkencesi yani. Ne dicem birileri aşk acısı çeken insanlara bu soğukta sıcacık yatağı bırakıp Pazartesi Pazartesi işe gitmekten bahsetsin.

İşe yarar mı yüzünü güldürür mü bilmem ama hepinize yüksek enerjili, göz açıp kapayıncaya kadar geçen bir Pazartesi ve iyi bir hafta diliyorum. Sübhaneke dinimiz amin.
Ben gideyim wc'de biraz kestireyim.

6 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Evet evet... sinirli başladı gün ve hemen bitsin. Sinirm geçmiş olsa da, sırtımın ağrısı devam ediyor. Niye? Kendini bilmez veletler gelmiş cama boya sıkmışlar. Onu temizledim sabah sabah.
    Sinirsel çene düşmesi. :D
    İyi çalışmalar, iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  2. hah haaaaa
    :)
    iyi başlamışsın güne haftaya.
    :)

    YanıtlaSil
  3. sen de mi Brütüs,şu pazartesi anlayışlarınızı değiştirin ya.her pazartesi sevdiğiniz bir şey yapın ki iş çıkışı filan ,kendinize çin işkencesi yapmaktan kurtulun.:-))
    üzülüyorum böyle yazıları okuyunca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akşam olmak bilmiyor ki iş çıkışı bir şeyler yapalım, sorun da bu zaten :D

      Sil
  4. Sorma sorma, pazar günü saat 12 yi geçince pazertesi sendromu vuruyor benim de başıma. :D bitse de gitsek.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurken böyle değildi ama bak. hoşlandığım çocuğu görebileyim diye dört gözle beklerdim pazartesileri, ne olduysa iş hayatına girdikten sonra oldu. olmaz olaydı :D

      Sil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoz burda...!!

 

supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top