26 Eylül 2012

Yeni Saçlarım

Kuaförlere verdiği parayla şimdiye kadar bi daire alabilecek olan Supercellmadan Selamlar Blog

Efendığm bilen bilir saçlarımı boyatma işini güneşten ve tuzlu sudan sebeplerden dolayı tatilden sonraya bırakmıştım. Ee uzun zamandır da enseden bir tutamı yeşile boyatma düşüncem vardı. Fekat sonra amaan boyatmışken komple yeşil mi yapsam bee dedim :)
Meheh kataloğa bakarken yeşilden vazgeçip yeşille mavi arası bu renge taktım kafayı.
Alternatifler çoğaldıkça kafam karıştı. Off acaba lila mı yapsam yaa? dedim bu kez de.
Yoksa şeker pembe mi olsam ki? diye düşünmedim değil.

Baktım baktım ama sen yine bildiğinden şaşma kızım Selo dedim kendi kendime ve "Her zamankinden yap" dedim Ziyacığıma. Yine kumral boyadık. Renk değiştirmediğim sürece saç boyatma işini sevmiyorum. Ay dedin mi nah bi parmak dip çıkıveriyor bi de her ne kadar kendi rengime boyatsam da boya birkaç yıkamadan sonra açılıyor ve beyaz saçlarla beraber dipler daha belirgin oluyor. Gönül ister ki hiç boyamayayım, kendi ışıltısıyla canlılığıyla parlasın saçlarım ama beyazlarım var. Önceleri beyaz saçlarımı tek tek kesiyordum, ya da birini esir alıp, makası eline verip kestiriyordum falan. Ama baktım ki böyle kesmeyle biçmeyle baş edilmicek bunlarla "vur boyayı usta" dedim. O gün bugündür boyuyoruz ki bu üç seneye falan tekabül eder. Bu sefer "ya Ziya ya düz boyaya ilaveten birkaç da paket mi atsak? şöyle belli belirsiz ışıltı şeklinde olsun ama öyle apaçi gibi olmasın sakın" dedim, bi bakış attı aynadan, sustum. Önce diplerimi boyadı, sonra komple cila yaptı, sonra balyajlar ve tekrar cila. Ahan da sonuç bu.
Saçlarım düz fönlü beyle görünüyor...

(Cep telefonumun kamerası 3,2MP ve flaşsız olduğu için fotoğraflar biraz boktan ama idare ediverin.:)
Ve Cuma akşamki düğün için yaptırdığım Bonus halimle de beyleee...

Sevgili adaşım Selma's World merak etmişti saçlarımı bu post en çok senin için canikom :)

Ben sevdim bu yeni ışıltılı kafayı.
Hadi size iygünleerrrrr! :)

14 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Sen ne şekermişsiiin, hele bu "bonus" halinle :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de beğendim gerçekten ışıltılı bir hali var saçının. Ama eskiden de kötü değildi yani :)

    Bu değişiklik yakışmış canım... :)

    YanıtlaSil
  3. cnm ya çok beğendim saçını, hele dalgalı haline bayıldım. o kadar içten gülmüşsünki. bölee sarılıp, öpmek istedim seni :)
    keşke yakın olsaydık.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş saçın senin o güzel yüzünü sevsinler ne tatlısın sen:))

    YanıtlaSil
  5. Farklılıklar güzeldir... Şeker olmuş :))
    Güzelliklerle kalmaya devam et :))

    YanıtlaSil
  6. boşver pembeyi maviyi bu şekilde gayet güzelsin. .bu arada favorim bonus :)

    YanıtlaSil
  7. biiiir,bonuslu saç modeli çok yakışmış.
    ikii,,düz hali de çok şık duruyor.Fotoğraflar şahane,kısmetini artırsın inşallah:-))
    üçççç,paylaştığın renklere bayıldımmmmm.burda yapabileceklerini bilsem yaptırırdım ama bana gider mi bilmem tabi:)
    dörttt,şu pazara kadar herkesi şaşırtacak bir değişim yapmaya ben de kafaya koydum!!!!
    beşşş,sevgiyle kal supercellmacım:)

    YanıtlaSil
  8. sana artık Süper kız değil, Bonus kız desem yeridir ! :))) güzele ne yakışmaz ki yavru! ;)

    YanıtlaSil
  9. çok yakışmış ışıltılı saçların, sevdim ben:))
    güle güle kullan
    öptüm seni:)

    YanıtlaSil
  10. güzel olmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
  11. aaaaaaaaaaaaa saçını kısacık kestirip sonra pişman biri olarak diyorum ki saçların çok güzellllll :(

    bu arada sık sık bonus yap zafer sana aşık olmazsa gör bak

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

Supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top