14 Eylül 2012

Biraz Gülelim :)


10 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. kalem kutusundaki metalden olmayan metal müziği dinleyen bu çocuğu ısırabiliyo muyuz? yoksa tarihe baktım da kazık kadar olmuştur bu be! vazgectim ısırmıyorum :) ama komikmiş. Tanıyor musun yoksa? O diil de Manavar gerçekte hangi grup acaba? :) bak şimdi takıldı kafama:) hangi grubun şarkısından hemen önce başında bi kadın ağlıyo olabilir ki :P Açılınn! Ben doktorum :)
    öperim!

    YanıtlaSil
  2. "başında bir kadın ağlıyormuş" hahahahah :)

    YanıtlaSil
  3. 5. sınıfa geçince bile dimlermişmiş ehehe :))
    1988 iyiki saklanmış :))

    YanıtlaSil
  4. canım benim ya! metalci olmuşsa bile, şimdi evlenmiş, çoluk çocuğa karışmış, evinin erkeği olmuştur artık :))))

    YanıtlaSil
  5. hahaaa iyiymiş 1988'de yazılmış bu yazıyı nerden buldun Allah aşkına:)

    YanıtlaSil
  6. Yoksa yazıyı yazan kişi büyümüş ve nihat doğan mı dinlermiş :)

    YanıtlaSil
  7. ne kadar masumca, ne kadar temiz duygularla yazmış çok tatlı ya :D

    YanıtlaSil
  8. ufak çapta değişkliklerin yapılması haricinde artık mimi cevaplayabilirsin,supercellmacım:))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

Supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top