17 Ağustos 2012

Söz Sizde Ama Siz Mümkünse "Hayır" Deyin

Deniyorum valla billa deniyorum, lafı uzatmayayım şöyle bir kaç satırlık postlar hazırlayayım, detaya girmeyeyim, durumu özetleyeyim diyorum ama olmuyor bi türlü beceremiyorum lan.

Söylesenize lan harbiden sıkılıyor musunuz okurken?

15 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. yok tatlım niye sıkılalım, şahsen ben çok seviyorum yazılarını :)

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç sıkılmıyorum :) Hep okuyorum

    Bu arada unuttuğun bişey yok mu? :)))

    YanıtlaSil
  3. ne sıkılacağım be
    çok da keyif alıyorum
    yaz yaz uzun yaz

    YanıtlaSil
  4. Ne sıkılacağım yapçcak işim yok zaten iki satır selma okuyayım ne olacak :)

    YanıtlaSil
  5. Aksine,büyük keyifle okuyorum senin uzun yazılarını ben.Şahsen ben de öyleyim.Çok ayrıntıya girmeyeyim,kısa keseyim Aydın havası olsun diyorum ama içimden geçen ne varsa yazdığımda,yazım uzun oluveriyor.Yalnız değilsin.Ayrıca yazı keyifle okunursa inanın uzun hiç gelmiyor bence.Ki,sen de keyifle okunacak bir blog yazarısın:-))

    YanıtlaSil
  6. ben şikayetçi olmayanlardanım kuzuu..öptüm..

    YanıtlaSil
  7. blog senin, sayfa senin, pc senin, klavye senin datlım :) sıkılan bassın çarpıya kapatsın sayfayı. Yoksa yazdıklarını okumayan, sayfayı kapatan ölüyor mu kızzz :) yaz bacım sen biz seni okuruz.

    YanıtlaSil
  8. valla billa hiç sıkılmıyoruz..:)
    sıkılan olursada korkundan yazamaz ya :))
    keyifle okuyoruz yazılarını.. hüzünlü yazıların hariç tabii..

    YanıtlaSil
  9. hayıııırrr,sıkılmıyoruzzz (kalabalık bir grubun kakafonik sesi) :)

    YanıtlaSil
  10. uzun yazar bırı olrak nıjhhhhh sıkılmyrm kı

    YanıtlaSil
  11. Hiç sıkılmıyorum yahu, deneme.
    İçinden nasıl geliyorsa öyle yaz :)

    YanıtlaSil
  12. HAAYIIR :) valla billa yeminlen hem dee:)

    YanıtlaSil
  13. Sıkılıyorum tabi ya oyüzden sonuna kadar okuyorum, sıkılmasaydım okumazdım :D yaz sen supercellma devam :))

    YanıtlaSil
  14. Yok anacım sıkılmoyurm ben de :D Sen devam et böyle :D

    YanıtlaSil
  15. hayır sıkılmıyorum tabiki :))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

Supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top