16 Ağustos 2012

Anne Benim Niye Yok?

Supercellma Google Readera girip bakıyor
Yine bir firma ya da bir blogger bir başka bloggera hediye göndermiş.
Herkes birbirine hediye gönderiyor, her gün bir başka blogger hediye postu hazırlıyor.
Supercellma aklından geçiriyor
Bana da hediye gönderen olsa,
Benim de hediyelerim olsa, ben de hediye postları hazırlasam.
Anne bana niyeee kimse hediye göndermiyor?
Benim niye hediyem yok??
Anne bana da gönderseler yaaaaaaeeeeeeee! diyor...

:)

13 kişi "açılın ben doktorum" demiş :

  1. Aaaaaaa ama ama:)) o kadar etkinlik yaptık, katılsaydın yaaaaağğğğğğ!!! >:[ kızdım bak cok fena!
    bu arada o bloglara ürün gönderen firmalardan ben de istiyorum valla ya! Deneyeyim, ayzayım, paylaşayım falan. Olma mı olmm? Olur bence, bi deneseler cok guzel olur :)

    YanıtlaSil
  2. şimdi bişey derdim ama neyyyyyssse :)))

    YanıtlaSil
  3. aynı hisleri harfiyen yaşıyorum, facebook ve twitter sosyalliği olmayanlarada hediye gelebilsin lütfen:))

    YanıtlaSil
  4. bi yığın çekiliş var tonla, katılsanaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de aynen böyle düşünüyordum, üşenmedim gözlemledim, kimseye öyle bedavadan gelmiyor gibi görünüyor:) Firmalardan gelmesi için sanırım 2000 civarında okuyucunuz olması lazım :)

    Diğerleri de zaten kitaplaşma vb, etkinlikleri. Onlara da katıl ki gelsin:)

    YanıtlaSil
  6. Hiç bir çekilişe katılmana gerek yok kuzum ben sana şöyle güzel samimi bir paket göndereyim :)
    Ne dersin?

    Ama bayram sonuna kadar müddet çünkü anca hazırlarım.
    Biraz düşünmek, konsept belirlemek filan lazım.
    :)

    YanıtlaSil
  7. bir göz atsana buraya,belki derdine(me)derman oluruz;)
    http://bisirrimvar.blogspot.com/2012/07/kazancl-bir-alsveris-reklam-degil.html

    YanıtlaSil
  8. kuzucum benim yaaa:( dilerdim ki sen cık ama random.org'un hatası :) olsun ben sana yollarım kiiiiii ;)

    YanıtlaSil
  9. üzme sen kendini , paketler kapında yığılıcaktır . evren duydu sesinni :D

    YanıtlaSil
  10. toplumun kanayan yarasına parmak bastın anacım!
    heeyoo firmacılar bizde ürün ya da hedaye istiyoruuuzzz, bize de gönderiiiinn!!!

    kuzum şaka bi yana yolla adresini bana hemen bi paket hazırlıyorum sana :D valla bak ciddiyim :D bayram sonrasına şöle çam sakızı çoban armağanı bi hedaye yollayım sana :D
    shewgy@gmail.com :D

    YanıtlaSil
  11. Aynen.. Aynen.. Aynen..
    Diyerekten en içten katıldığımı söylemeyi kendime vazife bilirim. :D

    YanıtlaSil
  12. Bayrama dan sonra mini hediyeleşme etkinliği organize edebilirsin aslında (benim izleyicim az o yüzden sen yap) Çekilişe katılmaktan daha güzel eline bir paket oluşacağı kesin.
    a birde şöyle bir şey var.

    http://kozmetikdelisikedi.blogspot.com/2012/08/1-bardaklasma-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  13. Bana da yok Selma,biz de birbirimize gönderelim haha :))

    YanıtlaSil

Hoopp birader baksana bi'!

Bu blogdaki tüm yazılar ve bazı görseller (alıntı olanların URLsi belirtilerek) supercellma tarafından eklenmiştir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. maddesi gereğince kopyalamak, ticari amaçla kullanmak, yazar ismi belirtilmeden alıntı yapmak ve link vermeden kullanmak dahi suçtur. Aksini iddia eden varsa yolarım. Her türlü pisliği de yaparım. Hee akıllı olun canımı yiyin. Emek hırsızlığına karşı destek ve Emeğe Saygı lan. Dirsek çürütüyoruz burda...!!

 

Supercellma Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review

back to top